off knappen

värre, bättre, värre, bättre.. osv, osv. jobiggt, japp. mm, suck
vart parken igår med brudarna och hjärnan blev lite bortkopplad, men efter en stund på fullvarv. hem, sängen, blöt. teve. ut och kuta. men inte 3 km som på söndan. har aldrig hänt i mitt liv. är det mitt liv? jag vet inte. jobbigt. skolan, inga lektioner, emmaus, långklänning ska bli fin efter jag startat symaskinen. tänk tänk. sen hem. men kan inte sitta hemma. in till johannie-äntligen hemma. kupolen med emelie. kebabsallad och ''urstäkta, du har nåt vitt där!'' kan vara sås som jag kastat....... glasss. hem. full volym i ipoden som nu funkar. snabbis med anna och sarah. gossip. men nu bara tankarrrrrrrrrrrr ;-( förstörd. hate myself. massa fest nästa vecka. eller. fan!!! jag tänker inte sluta för att det är såhär. eller tänker jag. ingen skola. röntgen. tandläkarn, helg. saknad. har så ont i magen all the fucking time

off knapp. släckt. bilen av. ingen ström. noll batteri. 
kom igeeeeeeeeen, starta föriheleveteeeeee


Kommentarer
Fanny

gumman da :( finns här, <3

2009-05-26 @ 22:46:37
URL: http://fannywahlsberg.blogg.se/
hedemora emelie

finns här jag å, de vet du!<3

2009-05-27 @ 09:34:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0