så galet nöjd!

nu sitter den här på min lilla arm! helt galet :-) ont gjorde det, och det är klart det ska göra det. men det gjorde inte så ont som jag trodde, (skönt!) och mest bara när hon träffade senan på handleden och knölen på handen. världens bästa sari gjorde den, är så tacksam! och hon blev galet nöjd hon också, jag ville ju inte att hon skulle ta kort och lägga ut i studion och visa alla, och det förstog hon, för detta är ju min :-) så hon tog ett kort för sin egen skull för hon var så nöjd. och den passa så bra på min arm. så det borde ju vara ett bra betyg :-)

här kommer lite bilder från själva stunden:
 före... när vi sätter dit mönstret...
 när hon gör den..
 lite påpek! jag ska ju trots allt ha den resten av livet :-)
 börjar bli helt klar...
 klar och en mycket nöjd amanda!
 omplastning med tejp som jag nu får ta bort om 30 minuter :-D :-D

lot's of love / mandy ♥


Kommentarer
cb

mändypändy nu haru ju en tatoooo !;D galet nyfiken

2009-05-05 @ 20:55:40
johanna lindberg

jag är sjuuukt nyfniken på att se den :D:D ser skitbra ut de man ser.

2009-05-06 @ 16:19:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0