tisdag i skolan

hej darlings
sitter här i solan och försöker plugga, men det går som vanligt att man går in och gör massa annat skit. men blev klar med släktträdet nyss iaf, så nu ska jag bara ta reda på lite fakta om gustafs. och sen ska jag typ intevjua morfar en sväng, sen är jag nog klar med detdär.. fast sen äre ju allt det andra, projektarbetet på svenska/samhäll, uppsatsen på /historia/samhäll, lämna in fördjupningen om heliga birgitta igen, och göra nationellt prov i matte next week!! helt sjukt mycket nu. men det är ju som sagt inte länge kvar, galet skönt

kanske vi tom drar iväg litye tidigare, tar sommar lite tidigare, för vi ska nämnligen kika resa idag. nästa onsdag drar vi nog, jag och min älskling. cypern, bulgarien, grekland eller turkiet. vad som helst funkar fint! så vi får se senare idag om vi får tag i nån.. :)

later,
mandy ♥



Kommentarer
JOHANNA L

åh va kul, hoppas ni hittar nån resa! :D

2009-05-12 @ 14:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0