nervous_girl

nu sitter den snart där. helt sjukt nervös är jag. och jag undrar mest om jag kommer ångra mig, jag vet att jag inte kommer göra det över motivet. men kanske över vart den ska sitta. eftersom jag fått det påpekat att jag kanske inte kan få jobb efter det.. men jag har ju mina egna planer och då ska jag inte jobba på ett ställe som har en policy som säger att tatueringar inte får synas när man jobbar. btw så vet jag jag många personer som har på det stället jag har, och dom har jobb. jobbar över kassadisk och arbetar med händerna. så det kommer bli bäst!
jag frågade henne för skojs skull om det kommer göra ont, för det fattar jag också att det kommer göra, men inte hur ont. och då talade hon om för mig att det kommer göra skitont, speciellt när jag är smal där. haha, tack! (Y)


love / nervous_girl



Kommentarer
bellabergman

de kommer bli grymt och du kommer klara de galant girlie! <3

2009-05-04 @ 22:43:17
johanna lindberg

lycka till babi :) ut med bild på en gång sen ;)

2009-05-04 @ 22:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0