you'll be surpriced honey


jobb idag alltså på mors dag. med mor tessan! galet skön människa. tur att hon gjort mina dagar i helgen. annars hade jag vart sjukskriven nu. puss! här posar hon med dockan som sedan fick nya kläder, en jeansklänning och en spetsklänning, mycket tjusigt.

här med mors dag presenten i handen, glass och min nyinköpta kjol kommer vi från torsång där vi käkade mat med släkten, alla var inte med, men en stor del av den lilla släkt va har kvar<3 mamma fick en klänning med stickade detajlet som hon tyvärr inte kunde ha. too big boobies. men tur att vi har bh's som passar iaf. pxc.se. :-) marika fick en hängmatta, och mormor fick fotbehandling pedikys/massage. precis som jag fick, så nu ska vi gå och njuta nån dag i veckan. freshast jag kommer bli  nu när jag skriver in mig på riktigt på svea imorn också. gött!


Kommentarer
Anonym

Tack själv tjejen! Tänk va vi ska mysa hela sommaren! Puss

2009-06-01 @ 21:44:53
URL: http://girlnextdoor.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0