för vi ska..

blev ingen träning idag, är helt slut, så sitter med tusen kläder och sockor och filtar på mig nu. inte så positivt att jag har ont i halsen också, buhu. vad är det för fel? blir jag sjuk så lätt? måste ha en såndär magnet inuti mig som känner på sig när alla dnra är sjuka och drar till sig sjukan till mig. fuck it, det ska bort!

något som är lite mer positivt är att vi BESTÄLLDE STUDENTMÖSSOR IDAG!!!!! :-D hur underbart är inte det? och vilka planer vi har!! HÄRJ säger jag bara, HÄRJ! efter det drog jag och pifflan till max och käka lite, sen tog vi första bussen hem. mycket skönt säger jag! nu ska jag vila, fika och sen ut i garaget och mäta upp för reglarna.


Kommentarer
Anonym

tokfia, träna och vara förkyld. Ta dig själv i örat nu.

2009-10-08 @ 12:18:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0