theres just on thing thats in the way

kan knappt andas, är helt täppt. min bästa vän justnu är den där lilla flaskan med en sprut på som kallas nässpray. ♥

vaknade för en liten stund sen, var tokvarm så kunde inte sova mer. nu fryser jag som en tok och vill bara bädda ner mig igen. mindre roligt det här måste jag erkänna. men ska med på style afton ikväll ändå. får se om jag drar på mig nå underkläder eller om jag bara är med och skaffar återförsäljare.

nu vet jag iaf att jag ska jag duscha och äta nåt så jag får lite energii. sen ska jag läsa teori innan vi åker. för på onsdag, då jäklar.


Kommentarer
johanna L

teoriprov på onsdag? :O good luck isåfall baby! det fixar du.

2009-09-15 @ 17:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0