coffee brake.

oj, här vare dött. inte konstigt med hur min vardag ser ut! men som sagt så pluggar jag ju mest hela tiden, vinner massa roligt på tradera (claras fel) och umgås med min släkt. projektarbetet är i full gång på riktigt nu, engelskatalet är klart, flytta hemifrån rapporten är strax klar, ett linne converse och ett halsband flyger genom posten hit till mig och jag funderar starkt på om min studentklännning får bli köpt istället för egensydd. jag har ju skissen, så får sy den i någon snygg färg mitt i sommar istället :):):):):):):):) hoppas ni mår bra och vilar ut er ordentligt på lovet! (det gjorde jag med en massage, whiskey och en skål med popcorn igår) annars har jag ätit påskmiddag, varit ut och skakat lite rumpa, setat ute i solen i timmar, och vart på gymmet. puss



Kommentarer
cb

haha jag tar helt och fullt på min ansvaret för ditt nya tradera beroende ! ;)

2010-04-06 @ 00:01:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0