fin dag

först vaknade jag halv 8 för att åka in och träna.. sen somnade jag om 3 gånger och vaknade kvart över 10. får passa på när man ärledig sista dagen såhär.    sen flytta jag mig ut på balkongen och läste engelskabok. satt i bikini faktiskt, helt vindstilla och säkert 20 grader mot väggen! hur skönt som helst, så jag fick faktiskt lite solbränna. sen skulle jag ner och äta då jag såg en stor dhl bil på gården, yes tänkte jag!!! skrev på och slet upp paketet! några av våra fina smycken som kommmmit!! 

sen plugga jag vidare en stund. så idag har det plingat x2!! alltså betyder det att jag kan lämna in 4 grejer imorn och jag har skickat 2 idag! hur KUNG  

bytte till rosa från svart idag också. tyckte vädret och färgen gjorde allt mycket trevligare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0