in my head.

nu när jag kommit ner i varv och slappnar av ordentligt börjar huvudet snurra och jag inser hur denna vecka ser ut.. (eller egentligen har jag vetat det ett bra tag men inte riktigt tagit tag i det) jag har tusen möten-banken, jobbet, modeshow, modevisning, photoshoot, körskolan.. jag ska jobba, plugga klart allting, försöka fika med några vänner, gå på banken så jag kan betala resan, betala resan, hinna ner till gymmet.. men helst av allt skulle jag vilja ta ledigt från jobbet, skita i allt det andra och åka upp till fjällen och härja!! skjut mig 

dessutom känner jag mig lite såhär    när min magkänsla kommer krypandes (det känns läskigt och väldigt längesen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0