knock you down.

fan vad gött! kom hem för ca 30 minuter sen, så det blev ungefär en timme jag sprang. för ett år sen flåsade jag som en gris när jag gick upp för backen utanför oss. nu springer jag upp för den. träning ger färdighet    har strechat och gjort lite övningar (min rosa yogamatta är bäst) nu är det bara duschen som fattas!

det bjuds på öl hit och fest dit. jag tackar nej och tar en lugn kväll hos mina kusiner! för imorn ska jag jobba, och det var längesen jag jobbade nu känns det som. vill egentligen inte. jag kan inte slappna av för allt det andra jag behöver göra, så jag skulle behöva vara ledig den här helgen, men. det är tur jag tycker om mitt jobb och mina kollegor. och jag behöver en lugn helg (vilket innebär, no utgång)! efter jobbet blir jag kvar i borlänge på cozmoz. där är det modevisning, det har ni väl inte missat? ( www.thosuf.blogg.se ) mathilda kör hårt och jag har ingen aning om nånting men tror det kommer bli kung! dom ska visa underkläder från oss, så resväskan ska med med allting. har varit i butiken och plockat ihop alla ingångarna så hoppas brudarna kan ha det nu, men det borde dom kunna. kallingar! jag får inte glömma kallingar till grabbarna heller..    jag ska ju också vara med så jag får inte glömma mina grejer, haha.. oj oj jaa nu sticker jag upp. puss hörrni och ha en grym kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0