modeshow

http://www.facebook.com/reqs.php#!/album.php?aid=162859&id=559089048&page=5 

från denna facebook sida har jag lånat dessa bilder! kanonbilder :) här är några på underkläderna. jag gick bara för underkläderna och ger en snabb förklaring till att det är vårat företag som var med, och matilda frågade om jag ville vara med och visa eftersom jag är van att visa och man kan lätt bli osäker på att gå i bara underkläder på en stor show eller huvutaget inför folk. så ingen tror att jag trängde mig på. alla andra modeller var grymma och sjukt snygga! och det var en sjukt bra show :) all cred till matilda först ock främst!! men sen alla folk runt omkring, dj, ljud och ljus snubben, brudarna bakom, make up och hår.. ja allt som hör till som man inte ser! njut




Kommentarer
Nöffe

Vem är den söta tjejen med dom relativt stora fötterna på bilden näst längst ner?

2010-04-21 @ 20:08:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0