pling pling

PLING!!!! ja, det har plingat! jag byter plats på mina papper... från en inte-färdig-hög till en färdig-hög. det som blev klart ikväll är tack vara mami (tack mami!♥) men i helgen får jag fortsätta själv för då åker hon till huvudstaden. men nu ska jag sooova gottttt! för imorgon väntar läkarstation 08.00, väcka fanny strax efter det    hem och välja ut underkläder, åka in till borlänge och träffa mathilda och modellerna så dom får prova, sen hem och vända och sen verkar det som om det kan bli en inflyttningsfest och lite öl mot kvällningen, rosenström spelar ju på s2 sägs det.. men det beror alldeles på hur jag känner mig, om jag är på plugghumör eller inte, för det vore skönt om det kunde plinga lite imorgon också.    sovgott / trött tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0