shut up and drive.

oj oj busy day! klockan stog på halv 7(!!!) hoppade in i duschen och kasta i mig en banan. iväg till säter och in på vårdcentralen kl 08.00 har varit duktig flicka och tagit sista vaccinsprutan nu (men fyfan i helvetet vad ont den gör) och jag fick inte ens ett klistermärke, haha. sen åkte vi till bageriet och köpte bullbakelse med oss till fika. fick äntligen krama lite på min goa vän    hon var så brun och fin! det blev ett par timmar bara (så ska ta igen det kanske redan imorn med henne) sen åkte vi till banken och fixade massa, telefonbank, ny bankdosa osv och ett visakort till utlandet. sen till gustafs och ner på kassaföreningen för att ta ut pengar så jag kan betala resan. sen åkte vi till ica och hämtade ut ännu mer varor, 2 mega stora kartonger. sen var det dags att åka hem en sväng, ta med lite varor och åka till borlänge. in på kupolen och köpa en klänning och strumpbyxor (till modevisningen imorn) plus slänga i oss lite mat. det blev en snabbdonk (vilket är onödigt att äta eftersom man inte blir mätt utan får bara massa ont i magen så slängde nog hälften och drickan smakade apa) sen vidare bort till hth kök och leverera varor. sen bar det av hemåt. väl hemma skulle tvätten hängas, så det gjorde mamma medan jag kokade kaffe. sen färgade jag håret medan hon drack kaffe. när färgen satt i skulle det lagas mat=kyckling och potatis/rotfruktsgratäng. fixade mammas naglar medan vi väntade sällskap, och till sist fick vi i oss maten.. nu har dom iallafall kommit iväg till storstaden och jag slog ner arslet här en stund! öppnar ett paket också, jag har ju fyndat    ett genomskinligt svart linne, det är skitsnyggt!

ska låta maten smälta lite och låta ipoden få lite mer batteri i sig! sen ska jag sticka ut och springa en vända eftersom det inte blev nåt gym idag, plus att jag kommer ner i varv på det viset, plus att det är jättefint och skönt väder ute!! ++++ puss



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0