icke manligt inlägg

min shopping idag har (nästan) bara med smink att göra. inte så manligt kanske, haha.


ring från indiska som jag suktat efter sen sthlm och mobilskydd till ipoden som jag repat i ren slarvhet.


en kanon snygg och praktisk sminkväska från mus. älskar det blåa i, so fresh. (mitt bästa köp idag)


skuggborstar. dom 4 till vänster är från dollar store, märket ztiz, vilket är kanon bra borstar till kanonpriser. två små platta, en större platt och en ännu större rund som man borstar ut ögonskuggan med så det blir en sk skuggning. sen puderborste från h&m, svampar h&m och en puff från mus. bra basgrejer!!


fransböjare h&m, pennvässare ztiz, läppglans h&m. löspuder att lägga så man får bort blankt i ansiktet, och en high tech kräm man lägger på ögonlock för att få skuggor att sitta. båda från mus.


läppglans som luktar cocosnöt, mmmmm. h&m. rosa/lila skugga och lila eyeliner från h&m och ett lösglitter i grönt från mus.

kanske inte alls är intressant och tycker ni inte det, så behöver ni inte lägga ner tid på detta inlägg. haha. men jag ska ju börja greja lite med detta så det kommer komma upp mer här hos mig.

börjar ju redan på lördag med lovisa, johanna och fanny.



Kommentarer
JOHANNA L

fina inköp! längtar tills imorn, bio mys! & superlängtar tills lördag! ;)



<3

2010-08-19 @ 23:29:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0