if i leave you at the wrong time

har äntligen kommit till jobbet. eller för lite mer än en timme sen. har bara krånlat hela dagen. men har fått ny frippa och druckit 3 koppar kaffe hos frissan!?? jag, kaffe? nu är det dags, att kliva in ordentligt i vuxenlivet. ;) jag är iallafall pigg med tanke på att jag inte har ätit något idag - vilket är positivt och måste bero på kaffet, huhu.

kör stänging och efter ska jag hem till min nya fruga! vi ska äta mat och kolla på fångarna på fortet. mys!

igår var det städning efter kräftskivan, det var lite att städa. ett riktigt griskalas var det, och inte nog med det så hade sopsäckarna stått ute under natten så skatorna hade haft det mysigt i dom. så kräft huvuden och klor låg över hela gräsmattan. men hur det än såg ut igår, så hade JAG DEN ROLIGASTE, GALNASTE, STÖRDASTE kvällen på hela sommarn tror jag! det kändes som vi var 14 år och härjade runt på en hemmafest igen!! och det kan ha varit tack vare den sköna musiken och mina grymt härliga vänner! tack till alla som var med! :):)

sen blev det myskväll med tacos och snövit med brudarna, ni brudar är grymmast. ni vet det va? ♥


Kommentarer
JOHANNA L

du är bäst <3

2010-08-23 @ 22:09:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0