we'll take of together.

hyrde lite filmer på vägen hem. köpte thaimat och m&m's chocoalte. mmmmmmmmmm så gött



har sett den här nu på eftermiddagen när jag kom hem. en riktig b-film. rörig och obehalig. absolut ingenting jag kan rekommendera. jim carrey är en toppenskådespelare, men inte i den här filmen.

dom andra filmerna ska vi se senare. clash of the titans är en film som jag och min bror skulle se på bio, men det blev inte av, så nu hyrde jag hem den så vi ska se den hemma istället. jag brukar inte gilla overkliga filmer, men hoppas att den här är bra och påminner om troja fast med fula monster!!



och den här filmen ser jag fram emot mest av alla! älskar båda skådespelarna och det är både action, kärlek och biljakt i denna film! kan inte bli bättre ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0