alla snubbar vill ju vara katt

hola!
har ätit äcklig mat och prinsesstårta idag i skolan! haft religion och samhäll. jag satt bara inne på facebook och läste massa bloggar. för jag var arg. då orkade jag inte jobba. eller jo, jag svarade på en fråga.

slutade tidigare och hämtade mina grejer. då ringde pontus och ville ha moraliskt stöd på kupolen, jag kände inte alls för det. men min goa vän skjutsade dit mig så det blev knappt en timme där. gick runt som två yra höns, men jag blev på lite bättre humör och han fick med sig ett par brallor och en tischa hem. han slängde av mig på gymmet när han åkte hem.

sprang ner och la mig och sola (jag kopplar bort omvärlden där) sen ut på löpbandet i 40 min sen mage/ben/rygg. nu är jag en mycket nöjd tjej som har köpt sig en skvallertidning, läst horoskopet och fått i mig banan och omelett! så nu jag tänker ta mig en mysfredag med gott samvete och invänta god mat och släktingar. ♥

hoppas ni får en kanonkväll! :)
puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0