en vecka kvar bara

neheeeej vad jag ljög imorse! det blev ingen promenix! det blev bara en sväng ut till postlådan, fast det var så fint väder?! japp, typiskt att det blir så en fin-dag..

men istället så blev det att städa! sen åka till kupolen och peka födelsedagspresent :D sen vidare till gymmet, body jamade och drog en mage/ben/armar vända, det var galet skönt! känns också galet skönt att jag börjar få upp beroendet, har hunnit med fyra dagar den här veckan på gymmet! poäng till mig :) (och fler dagar i veckan blir det) sen blev det ica maxi och köpa frukt och nötter, och sen hem och kocka lite mat. pasta med vitlöksköttbullar, gött! nu ska jag bränna en skiva med lite nytt på, har bara gammalt på mina skivor.. sen blire spikmatta, fruksallad och en film. TOPPEN SÖNDAG JAG HAR HAFT! :) hoppas ni också har haft det!
 
puss puss söta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0