knock you down



lön idag och pengar kom in på kontot. men handlar inte för det. utan idag fyndade jag denna gråa tröja på rean, jag köpte en likadan fast mörk grå före nyår, men kom hem och det var hål mitt på armen, så den fick åka tillbaka. men hittade en idag för 49kr så då var det inget tvek. hittade också denna megasnygga sjalis! jag och döskallar. döskallar och hjärtan, och nitar. vi hör ihop <3 hittade en hjärtring på glitter, men den var för liten så jag hoppas att dom får in den nästa vecka, för damn!

skulle till kupolen för att köpa jackan till fanny. då följde linda med för båååda var hungriga, så vi åt lite matis och snackade lite skiit och tog några butiker. imorn ska vi på bio också :)


Kommentarer
Johanna

Vart hittade du sjalen??=)

2010-02-28 @ 21:26:32
URL: http://jlundin.blogspot.com
johanna

Sjalen va ap-snygg, var finns den ? :D

2010-03-01 @ 18:05:47
URL: http://cikao.blogg.se/
amanda

visst är den :) gina tricot finns den

2010-03-01 @ 19:48:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0