tacka vet jag sladd-löst

efter en fin fika med semla på bageriet har jag nu gjort det jag skulle göra tidigare, nämnligen koppla ner högtalarna till nedervåningen. till en annan dator. och en total omkopplning! hur kung e inte jag som lyckades utan ett endaste kortslutning?! KUNG :) det måste ha vart för semlan som satt sig fint!

igår var det städ dag som galningar, till midnatt ungefär. och runt midnatt, det var då jag kom på att det var dags att koppla om. men ni skullle sett trasslet bakom skrivbordet, HELVETE! tog ca 20 minuter att trassla ut. men jag lyckades ju självklart :) skärmen där, skrivaren där, modemet där, telefon hit, sladdarna dit. vilken pärs! poäng till er som är datahackers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0