semester!

skulle slänga mig i solen en sväng. i väldigt lite kläder på filten. men slängde mig av lika fort igen. FÖRBANNADE GRANNE som skulle ut och fixa i trädgårn just precis då. men han kollade mer åt mitt håll än sin jävla trädgård. morr

inte för att det var särskilt varmt ute, för det blåser ganska fint. men ändå. semester och kokosolja funkar.

hursom. så blir ni fler och fler läsare :):):) fast det är så dött här. så jag berättar nu att det kommer att vara dött en stund framöver. det ska bli lite ändringar, plus att jag känner att jag inte riktigt orkar. har inget vettigt att säga, så då är det lika bra jag låter bli och tar semester härifrån med.

ta hand om er godisar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0