theres no limit

hey you! sovit gott? :) jag har sovit gott! har dock nyss fått en helkroppsmassage av våran massör. hon är här idag. och fy satan vad det kan vara det värsta och bästa som finns. just nu det värsta.. eller bästa. jag bestämmer mig tills ikväll då resultatet kommer på riktigt.

 handlade ju lite i valbo igår, på second hand häromdan och klickade hem lite från h&m igår!


en tunika med transparanta armar, tiger tischa, linne med knytning och den vita jackan.


i denna snygga oranga väska med bruna handtag och detaljer ligger en liten leopardsjal, ett par converseliknande skor och en randig kavaj/skjorta/blus.

                           

ett super mysigt bäddset, höstens snyggaste klänning, höstens också snyggaste transparanta skjorta! jag har fått någon dille för randigt, transparant och khakigrönt. hur snyggt är det inte? ni som missar transparanta skjortan missar något speciellt måste jag säga.



Kommentarer
johanna L

haha baby, tror du jag missat den svarta skjortan? ;) fyfan va roligt, va lika smak vi har ibland!

2010-07-28 @ 11:55:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0