hard work work

nu kör vi! det är falukalajs i helgen och jag jobbar! hoppas det blir tokmycket folk :) sitter här nu, sen kvart över åtta, jag börjar inte förens nio och vi öppnar inte förens tio. (jag bor på landet) jag kommer dock inte spendera mer tid i falun denna helg än på jobbet. det blir en hemmahelg med goda vänner istället. jag är fortfarande död efter resan och sjuk är jag med, än. och på måndag kör vi ju igång!!!!!!!!!!!!!!!!! sjukt att om en vecka sitter vi och äter jordgubbar och dricker skumpa med våra vita fina klänningar och mössor på osss, aaah galet 

idag åkte min mamma och bror på klassresa. han slutar sexan, min bror. hur sjukt är inte det????? han var på klockarskolan i förrgår och fick sin nya klass i sjuan. högstadiet??? hallåååå?? vart tog åren vägen?? och jag... jag behöver aldrig mer gå i skolan om jag inte vill. GALET  dom ska till skara sommarland och leka i vattnet, fan vad roligt!



nej men undra om jag ska ta och städa lite och slänga i mig lite frukost så jag kan öppna snart :)
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0