midsommar fredag!

en sväng i torsång, hem och grilla, iväg på förfest som var toppen ute på landet! åka traktor och vagn vidare till logen, men skippa logen och åkte till vår egen loge och skakade rumpa med helt great människor! glömde kvällens problem som var tråkiga, det visar sig snabbt vem som är ens bästa vänner. det finns inte en chans i världen att om det hade vart jag som råkat ut för detta att jag hade låtit bli att sätta dit min kompis. gör man det inte så lär den sig inte heller. mina vänner visat sig vara bättre, och det tackar vi för. puss på er och tack för en kalas kväll allihopa och tack till bröderna för en fin förfest och vackert shotbord. logen i mitt hjärta ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0