oj oj oj, oj oj oj oj

jag ligger i soffan med feber och mår som ett arsle. eller jag mår bättre nu än imorse. jag blöder inge näsblod och jag har inge huvudvärk längre. det var himla tur att jag satt och åt i två timmar igår och inte rörde mig ur fläcken, då hade jag inte överlevt denna morgonen. fy satan. men febern är fortfarande kvar såklart. 3 veckor.. vad är det frågan om? är ju stolt att jag tagit mig till soffan iallafall, och släpat mig in i duschen. men kan ju inte jobba. jag som ville jobba, jävla skit. och jag hatar att krångla till det. ber om ursäkt, igen. men en dag med feber på jobbet räckte.

men har fått lite gjort idag ändå, liggandes i soffan. det är ganska bra gjort. jag har skickat mess om hur veckan ser ut till alla mina klassisar och den andra klassen. det är ju bara 33 st, så telefonen är tokvarm. och hoppas alla har fått all info? eftersom min telefon lever ett eget liv. har inte kunnat haft datorn på eftersom det har spöregnat och tokåskat.. men nu skiner solen igen.. och det gör inget om det åskar nu, bara det är solsken på fredag. men det är ju lugnt, för jag har bokat sol redan för 3 år sen!  


är pepp långt inne, men vill inte må såhär. utan såhär vill jag må ↓ 
sista kvällen på napa, all in



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0