kryssningen

var ju på kryssning förra veckan! fin fin shopping det finns på dom båtarna ;) sourz, absolute djungel (typ. med massa fruktsmaker iaf) jordgubbsshots och massa gooooodis såklart! och detttaaaaa: 

vita converse för endast 434kr!! mina som är köpta i thailand, båda mina par, har blviti för stora. får i 3 par strumpor, och det känns lite överdrivet till sommarn. stl 37½ och 38 på dom. och inte konstigt att dom var stora.. 36½ köpte jag på dessa. nu sitter dom perfekt! :) sen köpte jag ett snyggt rosa läder-armband med berlocker på från snö of sweden för 126kr. kostar 200 här hemma. riktiga kap alltså! sen drack vi gooooooda drinkar, drack skumpa och käka massa räkooooor! och frukostbuffén på såna där ställen!!! ♥ träffade tony irving på hans dansskola gjorde vi med, och åkte genom tusentals isblock, inte små dom där rackarna..... hur som helst var det trevligt och vi fick 2 gratiskryssningar i tax freeen, så ska styra en snart igen. kanske med ett gäng party-brudar i min ålder? det visar sig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0