take it take it



kom precis innanför dörrn! förbannade snövder!! har varit på kupolen med jennie och camilla och fikaat. kollade några affärer, brudarna provade bikinsar, för snart är det dags ;) att sitta och fika sådär och prata om allt och inget är nåt som jag gillar skarpt! sen fick vi impulsidé och drog till falun, jennie drog hem och käka, men jag och camilla åkte dit och käka och gick på gina! fanns inte så mycket, men är ju mitt i mellan månaderna då vintergrejerna är kvar och sommargrejerna kommer in. men vi fyndade iallfall (he he) jag den här klänningen! (mamma jag har ingen sån, och den kan få bo i stan tills jag får plats hemma, hihi) visst var den fin? har letat efter en volangis hela början av året, men blir så snål när det går över 300 spänn. så den här sötnosen gick på 199:- och hängde fortfarande på hästen som kom ut från lagret, så jag kan ha varit först med att köpa den ;) (men kommer nog garanterat inte vara ensam om det som synd är, men gör inge) thanks girleys för en mysdag! :)

nu ska jag ge mig in i pluggvärlden och ordna upp lite planer och ringa lite samtal om veckan som kommer. vi har looooov nu, det är skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0