check pling yeah

PLING PLING PLING!!!

samhällskunskap a - check
religion - check
engelska b - check
idrott och hälsa - check
naturkunskap - ett prov kvar - check
svenska b - en bokredovisning kvar - check
byggteori - 4 prov kvar - check
projektarbetet - check

CHECK CHECK CHECK!!!! ALDRIG MERA GYMNASIET!!!!!  jag har gjort 50 arbeten på en månad! det här är sinnessjukt att jag ens lever. men det gör jag, ooooh vad jag lever!
OCH IMORN LEVER JAG NOG ÄNNU MER NÄR VI SÄTTER OSS PÅ TÅGET MOT ARLANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! och för att sen på måndag morgon sätta oss på flyyyggetettttttt till ayia fucking napa! gud vilken underbaaar känslaaaaaaaa



Kommentarer
johanna

starkt jobbat! =)

Nu kan du ta semester på riktigt! hoppas ni får det toppen!

puss <3

2010-05-22 @ 16:38:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0