fyra dagar

min planering idag gick inte som tänkt.

klev upp och drog till stan för att sticka ner på gymmet. men hade glömt linne, skor och handduk. smart där. det blev inget gym. sen drog jag till skolan och mötte upp emelie och pojkarna för att käka. det var grillat ute på skolgårn. inte så gott, men okej. nu sitter jag här och ska göra prov, men har inga papper med mig. och jag skulle på möte nu på lunchen var det sagt, men inget möte det blev. inte förens 4 i eftermiddag, och det känns jobbigt eftersom det enda jag har här idag är ett nationellt speaking i engelska klockan 1. det är ju snart. men så ska jag vänta till 4 sen.

allt löser sig såklart, men ingenting blev som jag hade tänkt mig, haha.
jag vet vad jag vill ha och jag vill ha det nu. 4 dagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0