hej söndag

igår hade jag söndag, fast det var lördag. så då blev det fredagsmys efter jobbet ;) jag skulle egentligen inte ha jobbat, men blev knas så självklart fixar jag det. i fredags skulle det ha blivit uppsala, men en vän svek plus att jag som sagt skulle jobba. så det blev fest med grabbarna och en utgång i borlänge! jag tyckte det var riktigt trevligt, men krogen förstör kvällen. det ska vara en riktig hemmafest :)

idag när jag sitter på toa, helt nyvaken, har knappt fårr upp ögonen kommer mamma inspringandes och skriker, KOM KOM, SKYNDA DIG, SKYNDA!! jag ramlar nästan av toastolen och fått sveriges hjärtklappning! HAHA. då var det två små pigglisar som låg och sov mot husväggen :')

(går inte att lägga upp bilder!!!! vad är det för fel???? ni får se dom sen då)

har bokat tågbiljetter till och från arlanda, skrivit ut biljetterna till studentkryssningen, skrivit ut biljetterna till ayia napa. 7 och 22. GALET BABY, GALET


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0