my darling, baby. this is a warning

har haft en bra dag med promenix, bilkörning, shopping, fika o mys! 
köpte mina första diskhanddukar, en hallmatta o siffror man sätter på ljusen till advent! jag längtar :) 

kollade även in kaffebryggare, vattenkokare...osv. jag vill nog ha ett matchande set! men micron blir nog min som jag såg idag, en svart med grill effekt. så har jag bestämt vilka sorts stolar jag vill ha i köket, vilket bord, hatthylla o skohylla o vilken färg jag vill ha på duschdraperiet :) samt hittat en ljusslinga jag ska ha på balkongen, hihi

nu ska vi dricka säsongens första glögg o sen ska jag hopp i säng för jag öppnar imorn! 
efter jobbet imorn ska vi til lägenheten o mäta lite :) ååååhh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0