who owns my heart.

godkväll! :) 
har haft en bra dag på jobbet med bästa lisa! bara jag o hon! vi har grejat o gjort det jättefint i butiken. timmarna flög förbi innan det var dags att åka raka vägen till romme! hatar egentligen när jag aldrig hinner i tid utan allt blir stressigt. men fina jolina fixade våra frisyrer o maria o anneli sminket! helt ok att bli sminkad av någon annan när det är bråttom, annars är det alltid jag gör som gör det, på mig eller andra. men det gick fint, o det var trevligt! vi visade underkläder, damkläder, smycken o bal/brudklänningar ikväll! det kommer lite kort sen så får ni se vad vi pysslar med :) vi laddar om den här veckan inför nästa tjejkväll i nybo här i gustafs! jag kommer med info i veckan för er som är sugna! på söndag är det, o det är supermysigt! 

nu ska jag pyssla med lite smått, stänga av hjärnan efter massa jobb o bara le. :) 
godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0