like im the only girl in the world.

hej godisar.

igår var det dött. sov halva dagen, åker till jobbet, mår bra, stängde, åkte buss till romme, åkte hem, la mig i soffan....... när jag legat där ett tag började jag frysa som fan, skakade och mådde så jävla dåligt. min bror bädda ner mig under 4 filtar och ändå var det kallt med sockor och fleecepyjamas.. tog värktabletter och tänkte att det skulle släppa.. tog feber för att kolla.... kul som fan! FEBER! fast jag hade tagit tabletter.. shit.

inte kunnat sovit nånting inatt, precis som alla andra nätter. det känns seriöst som om någon står och kollar på mig. buhu. fast inatt frös/svettades,frös/svettades jag iofs också. pga den jävla febern. helt onödigt att jag har ont i halsen och går runt och ser ut som ett lik. har absolut ingen varken  lust eller tid med detta.  

messade sandra igår på dagen när jag jobbade och frågade om hon ville jobba idag, för jag hade tagit åt mig två extra pass under veckan, så då kunde hon få jobba lite, jag kände att jag behövde plugga och träna. men min plan sket sig. så jag ligger hemma i sängen nerbäddad med tusen kläder, sockor, täcken, filtar och hostar sönder halsen..... varvar med sockerdricka, halstabletter och blåbärsté i förhoppning om att det ska bli bättre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0