du gör min dag

börjar denna dag med att be om ursäkt till min mamma för att jag är en riktig surfitta. det här är ju inte ditt fel. jag ska skärpa mig. vi löser det här. ♥

sen fortsätter jag med att säga att jag är på bra humör idag! woho!

fortsätter med att säga att ikväll ska vi till johanna  och äta tacos! vi brudar. och jag ska stå för efterrätten, hehe. nåt speciellt ni vill ha tjejer?? inget avancerat, för baka tänker jag nog inte göra :'D

och jag står på jobbet och dricker kaffe! städat, skrivit nya skyltar redan.. och nu kom postgubben precis med 8 nya stora kartonger med varor! tjoohooo, första kartongen jag öppnar är smycken! I LOVE. ni ska få se sen vad mycket snyggt det kommit in! btw, när jag tipsat om den silvriga döskalleringen så tog den slut på 2 dagar! ;) hihi

och tack tessan för att du hjälpte mig med nyckeln! slarvig jag är ;)

BARA POSITIVA SAKER IDAG! ''high five!''


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0