new week, monday.

försov mig lite fint imorse som en fin början på denna vecka. var på dåligt humör i början på dagen men blev bättre framåt halv 5 och kaffe-dags. åt matlådan direkt vid halv 2 innan jag började jobba med tanke på att jag inte hann med någon frukost. kyckling och rotfruktsgratäng. mumsi

har druckit 2 liter vatten bara på jobbet idag, vilket är det positiva med att jobba i torr butiksmiljö, då måste man dricka och får i sig bra med vätska. till kaffet åt jag 2 skivor lingongrova istället för en chokladbit eller bulle som jag brukar äta. mjölk i kaffet och inget socker. efter det tog jag en persika, utan hår. hatar såna där med hår på, fast vafd heter det? nåt annat än persika tror jag.. :)

tiden rann på lite och vi städade ihop i butiken innan det var dags för stängning, jag förberedde lite si vi hann ut tidigt och jag hann med 19.07 bussen! hoppade av en hållplats tidigare och gick till gymmet. hoppade in i solariet och hoppade sedan på crosstrainern. mötte sen upp johan och alex vid hantlarna och körde lite. det blev mage/armar idag. och lite ben. och en rejäl stretching!

påvägen hem ringde jag till mormor och bestämde träning imorn! det blir easy line klockan 10.

''Easy Line Cirkelträning (El) – En snabb, enkel och effektiv cirkelträning som ger både kondition och styrka. Perfekt för dig som aldrig tränat tidigare men även för dig som tränat mycket och ofta. En klass som passar alla och som alla måste prova''


Kommentarer
Tessan

Dom med hår heter persika. Dom utan Nektarin.. Hehe.. :)

2010-09-06 @ 23:50:27
URL: http://girlnextdoor.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0