säsongens första

säsongens första hockeymatch är avklarad!

bestämde mig efter att ha duschat den längsta duschen någonsin. ville egentligen inte, men satt på sängkanten och hade en känsla i magen. (som stämde himla väl när jag kom till säter) och det var en bra känsla :) jag är glad att jag åkte dit. satt med grabbarna första perioderna, sen the x family sista. pratade om allt! och gamla minnen :) är så glad att allt är bra och går bra för er och att allt funkar. och att vi alla känner likadant, att ingenting är konstigt när vi träffas. önskar er all lycka inom allt ♥ våran historia är fin, likaså över. men jag kommer alltid tycka om er så jävla mycket.

''never regret something that once have made you smile''



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0