sneeeek peeeeek noll två

nu ni! ska jag bjuda på nåt snyggt och något riktigt hemskt.
lite sneak peek bilder från nolltvå. som hela fucking dalarna kommer att se. men det bjuder jag på, den HEMSKA hemska bilden alltså. jag ser nästan sjuk ut, fy då. tänk på att jag aldrig ser ut sådär annars. haha. men den snygga är ju grym.

men det skulle ju vara en ''makeover'' också, så det är väl inte så konstigt att det skulle vara kontraster.

1. inget smink, nytvättat oblåst hår, nyvaken.
2. smink, snygga kläder, håret fixat och nervös i sminkstolen några timmar.

jag hade dock inte varit med och tävlat i tidningen för att få vara med. utan dagen innan så ringde ryan (det var ryan som fotade oss i underkläderna, kommer ni ihåg??) så han hade inte fått någon som ville vara med i detta nummer. och jag tycker ju det är fruktansvärt kul och han tyckte att jag skulle passa till den här stylen som han hade bestämt i förväg, så han ville att jag skulle komma in dagen efter. jag skulle aldrig skämma ut mig och skicka in till nåt sånt där... eller kanske, för det är så förbannat kul att vara någon annan än sig själv för en stund.
nu är iallafall den där jävla tidningen ute & alla kan se mig, haha. så kolla på den stora & inte den lilla. för fasiken vad ful den var. menmen tur att jag inte går runt sådär i vanliga fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0