söndag

och valdag! har ni röstat? jag har inte röstat och kommer inte göra det. eller jo, blankt. det kan jag stå för. är inte ett dugg intresserad och fick mig nyss en utskällning av en vän som tycker jag är dum som inte röstar. när man har chansen att göra sin röst hörd. bara var fjärde år att man inte sätter sig in lite då och kanske gör någon skillnad. men tyvärr, den är inte jag i år.

hittade en ny grej! visste att det fanns webcam här på datorn men inte hur man fick igång den, men så igår startade den av sig själv. haha. så lekte lite snabbt nyss för att testa den! vad mycker fåniga grejer man kunde göra!! den kommer jag använda mer :'D kul va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0