I used to want you so bad.



imorgon är det dags för jobb igen, och sedan gym. idag efter jag fått mina bryn färgade och lite kaffe i falun, så mötte jag upp sarah på gymmet. otroligt skönt att röra på kroppen ordentligt. märktes dock att jag inte varit där på ett tag för svettades ur allt jag druckit på hela sommarn tror jag, och lyckades fastna i sladden på telefonen med armen så den landa på löpbandet och flög åt helvete, haha. hoppas dom bakom fick sig ett gott skratt av klantighet! 

när jag kom hem lagade jag mat och matlåda och städade mina garderober, för andra gången på två veckor. så himla skönt att rensa ur massa som jag inte använder. 2 par trasiga skor åkte i sopen, 3 påsar med kläder som jag ska lämna iväg, och några väskor som jag inte använder. känns skitbra att kunna shoppa lite höstnytt med gott samvete sen!! jag menar, nu finns det till och med plats för lite nytt på hyllorna... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0