2011-01-04

halloooj. står på jobbet och det är toklugnt. som det komemr bli några månader framöver nu. buu. men lite nya varor har det kommit iallafall så har lite att göra ändå.

kom försent gjorde jag också.. tvättade imorse, och skulle vänta på att maskinen skulle bli klar.. ni vet, det tar aslång tid när man står och kolla på maskinen, och bara väntar.... 7 minuter.... så. långa. hursom helst missade jag första bussen då, men tok sprang ner till den andra direkt maskinen blev klar. sitter nöjd på bussen för jag har iallafall tvättat handdukarna, även om jag blir någon minut sen.. men det slår mig!!! jag har inga jävla handdukar med mig. dom ligger kvar i hallen. ååååååhhhhh..... men som sagt....jag tvättade iallafall handduksjävlarna, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0