min helg har varit fin.



hade en toppenkväll igår! jag gjorde inte ett smack på dagen, bara myste runt. sen mot kvällningen så gjorde jag lax och mosad potatis tills sarah kom hem! vi käkade och fixade oss innan vi gledd upp till jim och martina och resten av gänget! trevligt med nytt folk! :) partade på där innan vi drog ner på stan... vägen ner till stan är en rolig visa! haha. gick till klin med världens kö så snurrade runt på lite olika ställen innan vi gick ner där iallafall. ingen kö. huuuur kul som helst! träffade massa grymma människor och dansade så jag kan ha lite träningsvärk idag. har inte bestämt mig om de är så eller inte :) haha. drog vidare på efter 1,2,3 kom hem kvart i 5 =) haha. 

försov mig till auktionen idag, men vi hann dit ändå. älskaar auktioner! äta korv, dricka kaffe och vara skitnervös innan man ska buda. med fina familjemedlemmar blev det bäst ♥ ingaa köp för mig, men riktiga kkap för dom andra. sen åkte jag och sarah till max och käkade lite göttit, hyrde film och åkte hem och slängde oss utslagna i soffan här. sarah snaarkar redan :) fin helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0