THERE'S A PLACE DOWNTOWN, WHERE THE FREAKS ALL COME AROUND.



har varit hos sarah och kollat på handbollen. och hon bjöd på kyckling och klyftisar! det satt fint kan jag säga. har bara fikat idag, haha. sverige gjorde en grym match och var värda varenda mål dom gjorde. men det var sjukt sspännande in till slutat! värda att vinna den här gruppen var dom hursomhelst :)


sen pratade vi ekonomi.... herregud vad det finns att tänka på när det kommer till det. men klappar mig på axeln och tackar för den hjälp jag fått av dom som kan, och att föra det vidare är kul. så korkad som jag har varit så förstår jag iallafall vad ränta, amortering, kredit osv är nu. korkad är rätta ordet för mitt gamla jag. att kunna saker är förbannat kul, fast det kan vara ointressant i början, haha.


sen kom jag hem och slängde...eller nej, jag la mig ner försiktigt i ssoffan. har sån jävla träningsvärk så kan knappt röra mig, hihi. men efter idag och imorgon kör vi igen! efter jobbet på lördag befinner vi oss på må bättre framför speglarna med hantlarna i högsta hugg, i någon maskin eller på löpbandet. gött mos för kroppen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0