bra måndag

imorse ställde jag klockan på 7, så halv 8 var jag uppe vid sportfältet och körde en runda på 45 min. sprang hem till frukost och dusch! sedan iväg för att jobba. skönt med en måndag som är som en söndagstid. fickk mycket gjort, men fick ändå gå hem klockan 16. och så fick jag skjuts hem dessutom! 

när jag kom hem kockade jag ihop lite matlådor. det blev heemmagjord pytt i panna och stekte ägg. fan vad gott! längtar tills matlådan, haha. brudarna var inte hemma, så dom kunde inte sticka iväg för träning och jag orkade inte vänta. så jag tog en promenad till sstan och hämtade cykeln och började trampa. trampade ut till far och grattade simon, dom bjöd på kvällsis så kollade jag runt på gården, tusen år sen jag var där. sen så trampade jag hemåt efter någon timme. dom bor ut mot gustafs, så¨det blev en tur på 11,7kmx2. så jag fick min träning ändå idag!! fan vad jag är bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0