söndag kväll

godkväll!
har haft en fin helg med fina vänner! och jobb såklart. bara för att alla andra har långledigt betyder det inte att amanda har det. haha. tur jag tycker om mitt jobb och låtsas att det regnar ute under min aarbetstid.
big brother finalen var idag - äntligen kan man börja koppla på sitt eget liv igen. men jag tyckte det var fel vinnare tyvärr. tyckte simon gått ner sig den senaste tiden. martin har varit ärlig, bjudit på sig själv, och snygg som satan så där fanns min röst!
mitt sällskap gick för en stund sen, så nu är det dags att göra kväller här hos mig. för imorgon står klockan på 8.00 för då är det dags att ta tag i min hälsa. mina muskler har krupit ur kroppen och jag känner mig trött och slut och lite som en mask i kroppen.... ändring
-ingen alkohol förns midsommar
-inget godis och ingen läsk alls
-träna minst en gång om dagen
så vi börjar morgondagen med en tidig tur runt älven innan jag sticker till jobbet.
godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0