hej fina söndag

hallooooo
har kommit hem för en stund sen. har varit på runn och grillat hamburgare. riktigt fint! 

tog på stödstrumpa, vanlig strumpa och raggsocka! och tröck försiktigt ner foten i uggsen. trodde inte riktigt att jag skulle få ur foten. men det vart stabilt iallafall. haha. täckisar, fleecetröja, jacke, mössa, vantar...man trodde man skulle svettas ihjäl, men ute på sjön blåste det. lite för för kallt...så vi åkte hemåt. jag gick först upp till bilen...men kom sist fram. inte rättvist när maan haltar och dom andra går ordentligt. fyfan nu ser foten ut som en boll igen. sitter med den i högläge nu igen och inväntar mamma som kommer och hämtar mig. ska ut till gustafs och gratta kusin olivia som fyller 14 år! gud vad gammal jag börjar bli..... :)

grannen satt ute på trappan med tekannan när jag kom hem och frågade: ''vad har du gjort? åkt skidor och brutit foten? jag var i skidbacken idag..var nära att jag bröt foten. krya på dig!'' tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0