2011-05-16

måndag morgon idag och är redo för att sticka till jobbet om ett tag.. mycket att göra idag med ny kampanj osv.


har haft en fin lugn helg.. låg i feber i tor/fredags.. samma hela lördagen. då kom sarah och lagade frukost till mig, men ägg och bacon. bäddade ner oss i varsinn soffa och kollade film hela eftermiddan. igår kände jag mig myycket piggare och febern försvann, så då målade jag en vända i sovrummet. kommer bli kalasfint! sen bjöd jag pontus och sarah på frulle för dom var inte så pigga från deras utgång på lördan, haha. kollade film hela eftermiddan och köpte massa godis. sen kom jonatan och sofie, så åt vi tacos och kollade på hockeyn! tyvärr slutade den matchen inte så bra som ni vet. men har haft en bra slutet på helg så jag är nöjd! :) och febern är väck!


gammal bild från i vintras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0