värre än en bakfylla.

godmorgon var det för ett bra tag sen när grannen kommer och plingar på och säger att han ska stänga av vattnet.. ja, det får han väl. jag är sjuk, stör mig inte. för ja! jag är sjuk, jag har kommit på det nu. för jag är snorig, har hosta, ont i heeela kroppen, huvudet, kliar i ögonen, halsen, känner mig febrig. och så får man väl inte av en allergi? ja, jag vet inte, men det känns då som jag är sjuk. värre än en bakfylla.
jag hade trevligt på föörfesten hos m&j där martina fyllde år. jag gillar er! men det var tur att jag inte följde med ut, för jag somnade direkt jag såg kudden tror jag.
nu skaa jag duscha, käka värktabletter, tina nåt ur frysen och kurrera mig


Kommentarer
johanna L

långdragna förkyningar den här tiden på året är ofta allergier. och om man har problem i ögon-näsa - hals - luftvägar och ofta problem i flera av grejorna samtidigt så är det nog allergi. testa med receptfria på apoteket först? :) men de kan man få e jääkla dryg huvudvärk av så de på recept är bättre. jag blev pollen allergiker när jag var 17 så de kan komma näe som helst tyvärr.

2011-05-11 @ 17:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0