myskläder.

jag är och har alltid varit en typisk myskläder-tjej. sliter av mig bh och allt obehagligt direkt jag kommer innanför dörren och kryper i något skönt. (typ detta ovanför hade varit grymt precis nu, och resten av hösten också) och egentligen gillar jag inte jeans, fast jag jobbar i en jeansbutik. det är typ det värsta jag vet - trångt och obehagligt. skulle helst vilja springa runt i min coach-dress eller adidas-dress dagligen, men det går ju inte. så helst skulle jag bära ett par leggins/strumpbyxor, en snygg tunika/klänning, något stickat och boots. fast ett par riktigt sköna jeans med mycket stretch och en enkel t-shirt kan vara helt ok.
bilder från h&m.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0